Troepweekend 2!! - Reisverslag uit Vledderveen, Nederland van Pauline Eilander - WaarBenJij.nu Troepweekend 2!! - Reisverslag uit Vledderveen, Nederland van Pauline Eilander - WaarBenJij.nu

Troepweekend 2!!

Blijf op de hoogte en volg Pauline

27 Juni 2014 | Nederland, Vledderveen

Troepweekend 2

Vrijdag avond kwamen we op het kampterrein aan. Ons kampterrein dit keer was bij een van de deelnemers thuis in het weiland. Na alle vrienden weer gesproken te hebben deden we een spel waarbij je naast je buddy moest zitten. 1 persoon stond om de kring en moest de namen van de buddyparen noemen en dan als hij achter ze stond ze aantikken en wegrennen en na 1 rondje op zijn/haar plaats zitten. Daarna kregen we puzzelstukken op de achterkant stond informatie en daarmee moesten we onze patrouilles maken.
Zaterdag ochtend ontbeten we in de patrouilles en was er een soort bus gepionierd waar we op tijd in moesten zijn om te oefenen voor als we in Japan zijn. We kregen een lijst met opdrachten die uitgevoerd moesten worden door de patrouilles. Ondertussen hebben we met z’n allen nog een lipdub gemaakt. Na de lipdub zijn we naar het bos gegaan en deden we een verkoop spel waarbij je zoveel mogelijk yen moest verdienen. Onze patrouille (Bruisend Blauw) heeft gewonnen. Na dit spel moesten we over de leiding praten. Daarna hebben we de opdrachten verder gedaan en ‘s avonds hebben we een Japan Quiz gedaan die ons groepje slecht had gedaan.
Zondag ochtend hebben we weer in de patrouilles ontbeten en moesten we weer die bus in en gingen we boeren golf doen. Daarna in de bus kregen we de winnaar van het kamp te horen en werd er een wissel beker gegeven. En de winnaar is: Bruisend Blauw!!!

Onze lipdub kan hier bekeken worden: https://www.youtube.com/watch?v=qIm9zVBstvY

• 01 Juli 2014 - 17:17

Sita:

Super leuk verslag. Leuk dat jullie ook al echt dingen leren die je straks in Japan nodig bent. En de lipdub is geweldig!! Ged gelukt.